HTML

A TV jövője

személyre szabott, új generációs, lokális, és web alapú médiafogyasztás és televízió

Friss topikok

Linkblog

Cut the cord – vágd el a zsinort! Tulajdonképp mit is csinálunk a kanapén?

2010.05.27. 17:08 csabal

Nem is olyan régen egy kísérletbe kezdtem. Elvágtam a kábelTV zsinórt. Magyarul lemondtam a TV előfizetést, mert arra jöttem rá teljesen felesleges. Miért fizetek én 8990 HUF-ot? Hát azért mert vannak gyerekeim, és az a szerencsétlen Minimax, nyilvánvalóan a legdrágább csomagban van. Persze, kapok még vagy 70 egyéb csatornát, amiből jó ha 4-et nézek. Többet nem.

 

Szóval minek is a kábelTV előfizetés? Értelmetlen. Nem kell. Mostantól, csak a DVB-T ingyenes adások vannak, és a HybridBox. Ezzel éves szinten 90,000 HUF-ot spóroltam. Egyébként sem nézek már boradcast-ot, teljesen értelmetlennek tartom. Én nem TV csatornát akarok nézni, hanem műsort. A lányaim pedig ha akarják napi 24 órában Futrinka utcát, és Pityke őrmestert néznek a Mese.tv jóvoltából. Ingyen. És még jobban is járunk, hogy ezeken szocializálódnak, mint a Disney rajzfilmeken….

 

Ez valami olyasmi, mint anno a CD forradalom volt. Persze Steve Jobs-nak sikerült kiszenvednie a jogtulajoktól, hogy egyenként is lehessen zeneszámot vásárolni.

 

Szóval ugyanaz zajlik jelenleg a TV csatorna szétosztási tevékenységben, mint a CD-s világban. Én nem egy teljes TV csatornát akarok nézni, hanem csak egyes műsorokat. Miért nem engedik meg nekem, hogy 10 órában Beugrót nézzek? Lassan fel kell ismerniük a TV elosztóknak, hogy a felhasználók másra vágynak. Amerikában már érzik, hogy változtatásra van szükség. Nálunk, szokás szerint le se szarnak….de majd mi megoldjuk ezt.

 

Te elvágnád a kábelTV zsinórodat?

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://homesys.blog.hu/api/trackback/id/tr702035930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szekuriti Blogger. · http://szekuriti.blog.hu 2010.06.26. 13:25:28

Szerintem a megoldást jelenleg torrent-nek hívják. Való igaz, hogy ha célzott hirdetésekkel lehetne kiváltani a House évad ingyenességét, sokan bevállalnák. Vagy esetleg fix havidíjért, de akkor mindent ingyen nézni, bármikor, reklám nélkül.

Adriacomp 2010.08.11. 20:26:18

@Szekuriti Blogger - költözött a blogom!:

Hé Szekus! Te a nappalidban Torrentezel k.nagy Lcd-TV-n Full HD-ban távirányítóval? Mert ha nem akkor ez nem jó megoldás.
Szerintem zsemiális amit a hoesys feszeget...bárcsak kipróbálhatnám, hogy mi válik be belőle. talán akkor én is elvágnám a kábelem, mert ami CN-ön van az már rég átlépte a megrontás fogalmát.

P1sty 2011.12.14. 20:15:24

Egy. Egyetlen egy dolog hiányozna de nagyon.
Igen - jobb a célzott, kiválogatható műsorkölcsönzős megközelítés azok számára akik specifikusan kíváncsiak valamire. A Jobs-zenebolt párhuzam is tökéletesen találó. Ez viszont 'megöli' a TV jelenlegi formáját.
A következő generáció már lehet hogy nem veszi észre, de számomra van egy miliője annak hogy most akkor eldobjuk a munkát, abbahagyjuk ami van mert nyolcra haza kell érni mert kezdődik a Hause meg a Született feleségek.
A mese.tv -ben meg tényleg minőségi tartalom van, csak a felvételek felbontása nem annyira jó hogy HD -ban élvezni lehessen. Illetve kell a sávszél.

A kábeltv -t meg csak azért sem tudnám eldobni mert nálunk azon jön a net és szerződésben össze van foglalva.
süti beállítások módosítása